Wymarzone miejsce na odpoczynek!

Regulamin pobytu

1. Doba hotelowa
Zaczyna się o godzinie 14-tej i kończy się o godzinie 10-tej ostatniego dnia pobytu.
Na terenie obiektu mają prawo przebywać tylko osoby zameldowane.

2. Płatność wraz z opłatą miejscową
Nie podlega zwrotowi w przypadku skrócenia pobytu.
Dla skutecznego dokonania rezerwacji konieczna jest wpłata zadatku w wysokości 30% całkowitej kwoty rezerwacji i nie mniejszego niż 200zł, w czasie nie dłuższym niż 48 godzin na wskazane konto bankowe. Wpłata pozostałej części kwoty wraz z opłatą miejscowa(2,50zł os/dzień)musi nastąpić w obiekcie w chwili przyjazdu Gościa.

3. Akceptacja zwierząt
Obecność zwierząt na terenie obiektu jest możliwa wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu z kierownictwem obiektu.

4. Palenie tytoniu
W obiekcie obowiązuje bezwzględny i całkowity zakaz palenia tytoniu również na balkonach.

5. Cisza nocna
Obowiązuje od godziny 22:00 do godziny 6:00 rano.

6. Zabrania się
Organizowania imprez w pokojach i głośnej muzyki.
Goście zobowiązują się wykorzystywać pokoje wyłącznie do celów mieszkalnych oraz akceptują fakt, iż hall oraz klatki schodowe służą jedynie do komunikacji.
Na terenie obiektu zabrania się gry w piłkę oraz używania hulajnóg gokartów itp.

7. Goście ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody wyrządzone na terenie obiektu
(zniszczenie, uszkodzenie, utrata elementów wyposażenia obiektu)

W przypadku powstania szkody z winy Gościa, Gość jest zobowiązany do pokrycia kosztów jej naprawy.
Za szkody dzieci odpowiadają rodzice.

8. Zawiadomienie o szkodzie.
Gość powinien zawiadomić kierownictwo o jej stwierdzeniu.

9. W pokojach obowiązuje bezwzględny zakaz używania: urządzeń elektrycznych(grzejniki, grzałki, żelazka) nie stanowiących wyposażenia pokoi.

10. Dostęp do obiektu
Goście zobowiązani są przechowywać klucze do obiektu z należytą starannością i nie mogą ich udostępniać osobom trzecim.
W przypadku utraty kluczy Goście zostaną obciążeni kosztami wymiany wkładek zamków w wysokości 200zł.

11. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za: kradzież lub uszkodzenie pojazdu należącego do Gościa jak również za rzeczy wartościowe pozostawione w pokojach.

12. Wypowiedzenie pobytu
W przypadku naruszenia przez Gości spokoju i/lub dobra sąsiadów oraz nie przestrzegania powszechnie stosowanych norm współżycia między ludźmi Willa Sol zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia Gościowi pobytu w obiekcie bez zwrotu pieniędzy za niewykorzystany okres.

13. Osobom, które w przeszłości naruszyły regulamin pobytu czyniąc szkody lub zakłócając spokój Gości nie udzielimy gościny.

Korzystanie z usług Willa Sol jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.

Regulamin rezerwacji

1. Rezerwacji dokonujemy telefonicznie.

2. Dla skutecznego dokonania rezerwacji konieczna jest wpłata 30% kwoty rezerwacji,ale nie mniejszego niż 200zł w ciągu 48 godzin na wskazane konto bankowe. Brak wpłaty w tym terminie jest równoznaczny z anulowaniem rezerwacji.

3. Wpłata pozostałej części należności musi nastąpić w obiekcie najpóźniej w chwili przyjazdu Gościa.

4. Płatność w obiekcie realizowana jest wyłącznie gotówką.

5. W chwili przyjazdu Gościa obiekt jest zobowiązany do naliczenia opłaty miejscowej w wysokości 2,50 os/dzień na rzecz UM Mielna.

6. W przypadku rezygnacji przez Gościa zarezerwowanej usługi lub niewykorzystania całej usługi, wpłacona kwota nie podlega zwrotowi.

7. Gość Willa Sol nie może przekazać pokoju innym osobom nawet w wypadku gdy nie upłynął pełen okres pobytu, za który uiścił opłatę.

8. Korzystanie z usług obiektu Willa Sol jest równoznaczne z zapoznaniem się i akceptacją w/w regulaminu przez Gościa

Opinie naszych klientów

Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy aby uzyskać informację o wolnych terminach bądź zarezerwować pokój!